Podporované platby
Bankový prevodMasterCardVisaMaestroDOBIERKA
 Kontakt
FURMINT s.r.o.
  Pod Furčou 7
  04001   Košice
  +421 918 995 672
 

QR code
 Dopravu zabezpečuje
DPDSlovenská pošta
 Čas
 Aktuálne informácie
Nový tovar

Nakladnili sme novú dodávku čajov a čokolády

 Nákupný košík
Košík:5 ks
bez DPH:206.11,- €
s DPH:247.33,- €
 Newsletter
 Odporučte nás
  • Podeľte sa o pozitívnu skúsenosť z našej spolupráce a odporučte nás Vašim známym a priateľom:

Obchodné a reklamačné podmienky

Všeobecné ustanovenie

Nákup tovaru prostredníctvom nášho internetového obchodu môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia za predpokladu, že sa budú riadiť týmito Obchodnými podmienkami.

Obchodné podmienky

- 1. Odber
Minimálny odber je 10 € na objednávku doručovanú na Slovensku.
Pre objednávky doručované mimo územia Slovenska je cena stanovovaná osobitne.

- 2. Objednávka
Kúpna zmluva na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky. Za záväzné sa považuje potvrdenie telefonické, prípadne e-mailové, a to také, ktoré je realizované po predchádzajúcom odoslaní elektronickej objednávky (potvrdenie o prijatí objednávky do systému nie je považované za záväzné). Kontakt nutný k potvrdeniu objednávky vykonáva spravidla predávajúci po overení dostupnosti a termínu dodania požadovaného tovaru. Predávajúcim potvrdená objednávka (alebo jej časť) je považovaná za záväznú pre obe strany ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia. Za podstatné podmienky sa považuje hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru, jeho počet a cena za tovar).

- 3. Dodacie podmienky
Tovar dodávame výlučne na dobierku. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad. Tovar môže dodať aj iná firma (náš subdodávateľ).

- 4. Ceny
Ceny sú uvádzané s DPH.
Poštovné a balné je v cene.

- 5. Zľavy
Pri odbere nad 300 € je poskytnutá zľava 3%.
Zľavy nad túto 3% hranicu sa dohodujú osobitne.

- 6. Dodávka
Dodávky predmetu plnenia budú podľa dostupnosti produktu a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom možnom termíne, obyčajne 2 - 5 pracovných dní, vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia. Miesto odberu je stanovený na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu na uvedenú adresu.

- 7. Reklamácie Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok. Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po jeho odhalení max. do 3 dní od prevzatia výrobku.

 
Súbory cookies používame pre správne fungovanie našej webovej stránky a jej funkcií. Pomocou súborov cookies si tiež napríklad pamätáme váš preferovaný jazyk, zvyšujeme pre vás relevantnosť zobrazovaných reklám, počítame návštevnosť stránok a pamätáme si vaše nastavenia vykonané na stránke.